Follow

Saturday 19 November 2011

zack nizamm

now , aku nak story 'bout lelaki yang kad atas nieh , zalnizzam truthly names (:
act dia nieh playboys tahap kambingg , menggelabah kate tak percaya perempuan lastly kau yang game perempuan , patut lah ramai girls yang game kau sebab perangai kau mang playboy , kau guna kan kehenseman kau tuh untuk memikad perempuan . ohh ! shitt lah kawan :p
aku engad kau baik rupe nyee perangai kau . ya allahh ! kenapa kau sorok en kebenaran ? kalau kau betul sayang BINI kau just terusterang tak payah nak belagak baik bagai -.- kau nieh FAKE kau tuh ! depan bini BAIK , belakang mcam SETAN ! kau nieh mang tak guna . untuk pengetahuan kau , aku baik dgn kau sebab nak phyco kau jea ! Bini kau yang kau sanjung sangat tuh , kau pk aku batak ? sorrylaabroo ! bini kau bukan level aku laa ..

#malas nak story banyak pasal kau , buad tambah dose aku jea

No comments:

Post a Comment